LixCoin - Elixir paraqet blockchain për industrinë e lojës
- Dapatkan link
- X
- Aplikasi Lainnya
LIX do të jetë kryesisht një platformë për një turmë projektesh lojë që lejon idenë e një lojëje të bëhet një realitet në mënyrë të drejtë dhe efikase. LIX jo vetëm që do të sigurojë më të shpejtë dhe më të lehtë transaksionet e monedhave të transaksioneve, por gjithashtu do të sigurojë infrastrukturë të plotë dhe ekonomi të lojës për përdorim nga botuesit, studiot dhe zhvilluesit e pavarur. Së fundi, me përkushtim të plotë
Komuniteti LIX, nuk ka më shumë buxhet dollarësh për prodhimin dhe shpërndarjen e lojës - vetëm ideja.
LIX do të nxisë ekonominë e lojës duke siguruar një platformë për asetet e krijuara dhe të menaxhuara të lojës që të regjistrohen në një zinxhir bllok të decentralizuar. dikur
Të listuara në një zinxhir bllok, përdoruesit e lojërave pjesëmarrëse mund të tregtojnë asetet ose në lojë ose nëpërmjet shkëmbimit të portofolit. Tregu global i lojrave do të arrijë në 108.9 miliardë dollarë globalisht deri në 2017, me një rritje të numrit të zhvilluesve dhe hobistëve të pavarur. Shembuj të aseteve në lojë që do të tregtohen në ekonominë reale do të jenë monedha ari, toka dhe prona, armë, kolektive dhe sende të tjera.
Ekonomia e hapur dhe decentralizimi
Lojtarët do të jenë në gjendje të shpengojnë asetet e lojës në një treg të decentralizuar dhe përmes çantës së aksioneve, pasi artikulli i tyre i lojës do të shoqërohet me pasuri në bllok. Ndryshe nga disa lojëra të ekonomisë reale ku monedha është në lojë
Nuk mund të shpenzohen jashtë lojës, LIX do ta lejojë këtë përmes zbatimit të një platforme këmbimi ku monedha dhe pasuria e lojës mund të tregtohen me ndonjë lojtar jashtë lojës së mjedisit Live.
Tregu i Lojrave
Një pasqyrë e shpejtë e transaksioneve më të mëdha në internet për përmbajtjen e lojrave përfshin $ 38,000 për blerjen e karaktereve në DOTA 2 (lojra luftarake në internet) dhe blerjen e një pasurie të klubeve të natës prej $ 635,000 në Entropia Universe. Aktualisht, këto asete të lojës bëhen në lojë dhe pastaj tregtohen përmes sistemeve ad hoc komplekse dhe shumë të pasigurta që veprojnë nëpërmjet forumeve dhe bisedave private. Ky sistem i ndaluar është i prirur për mashtrim dhe shfrytëzim, por ende në gjendje të arrijë tregti shumë të shpejtë të monedhës, artikujve të veçantë dhe llogarive të përdoruesve. Disa lojëra, të tilla si EVE Online, janë aq të shumëfishta dhe komplekse sa zhvilluesit përdorin ekonomistë me kohë të plotë për të siguruar që loja të jetë e balancuar.
* Njoftoni investitorë të rastësishëm jo-lojrash:
Nga një perspektivë tradicionale e investimeve, investimi në zhvillimin e lojës së aseteve mund të duket si investimi në avull. Megjithatë, realiteti është se ka para të vërteta për t'u bërë në krijimin, mirëmbajtjen dhe shitjen e lojrave të pasurive dhe historia ka treguar lojëra që nxisin përmbajtje të krijuara nga përdoruesit Shumë më gjatë jeton në këtë treg të shpejtë.
* Shkëmbim i Portofolit
Lojtarët do të jenë në gjendje të shkëmbejnë armë në lojëra, monedha, mallra, koleksione, lëkure me porosi dhe modifikime dhe sende të tjera në një treg të decentralizuar dhe përmes kuletave të këmbimit. Artikulli i lojës do të jetë një pasuri në blloqe. Ato shërbejnë si një aset standard në zinxhirin bllok, me ato specifike
Vlera e paraqitjes në lojë si një mjet i lojës ose i monedhës do të jetë i lehtë për tu tregtuar në stokun e portofolit pa nevojën për shkëmbimin e shërbimeve të palëve të treta. LIX përpiqet të lejojë lojtarët të shkëmbejnë sende të lojërave jashtë mjedisit dhe realitetit të lojës.
Kjo do të krijojë një rrjedhë shtesë të të ardhurave për secilin lloj krijuesi të përmbajtjes që merr pjesë në industrinë e lojrave.
* Specifikim
Duke përdorur algoritmin e LPOS (LPOS), rrjeti LIX do të sigurohet nga një rrjet shpërndarës i shpërndarë, si dhe portofolin e përdoruesit. Shkaktuar nga
Natyra unike e rrjetit, do të lejojë zhvilluesit e lojërave të bëjnë token ose asetet që veprojnë gjithashtu bazuar në Proof-of-Stake (POS-i), politikat e mundshme të inflacionit që mund të kërkohen në lojëra më të mëdha ekosistemike, të tilla si ato në Eve Online ose Shkalla e dytë e Jetës.
Emri i monedhës: LIX Coin
Treguesi: LIX
Algo: LPOS
Furnizim: 100,000,000
Nyjet e plota: 10,000
*
PAGESAT E TREJTË ME AFATET E PRONËS SË GAME ME
Konsulentët e përmbajtjes DRM për
BOTUESIT SHOPPERS ONLINE
DO
Fondet e bëra gjatë ICO do të mbahen në një portofol të sigurtë me shumë nënshkrime
dhe do të lirohen vetëm nga llogaritë me 2 nga 3 nënshkrime:
THEMELUESI
Themeluesi Co
investitor
REZERVON VENDET
15% e argumenteve të lëshuara për ekipin.
INFORMACION PËR COIN
Monedha LIX: 100,000,000
Algoritmi: LPOS
Shpërndarja Token
Token Totale: 100 Milion
Rezervuar për financimin e farës: 1.2 Milion
Rezervuar për ICO: 68.8 milion
Rezervat e Projektit: 10 Milionë
Programet e miratimit dhe referimit: 5 Milion
Rezervat themelues: 15 Milion
MODELET E BIZNESIT
Partneri kryesor
Ofruesit e përmbajtjeve dhe zhvilluesit që mbështesin komunitetin e lojës si dhe vetë komunitetin
Lojë Zhvilluesish Lojë
botues
Përmbajtja e Krijuesit
Ofruesit e përmbajtjes së medias
Aktivitetet kryesore
Publikoni lojëra në përputhje me platformën LIX
Publikimi i Lojrave LIX
Loja Merchandise
Burimi kryesor
Përmbajtja DRM
Të ardhurat nga reklamat
Blerja në lojë
Abonimi i shërbimit
Segmenti i Klientit
Ofruesi i përmbajtjes multimediale dhe çdo pjesë zhvillimi Zhvilluesi
gamers
përmbajtje
Provider
Botuesi VR
Rrjedha e të ardhurave
Zhvilluesit e zakonshëm të lojës që fitojnë të ardhura janë si më poshtë
Reklama në lojë
Paguani për të luajtur
Lojëra të rralla të rralla lojëra
Lojë me bazë
Struktura e kostos
Projekti LIX do të vazhdojë të publikojë ose zhvillojë lojën e vet për të inkurajuar përdorimin e rasteve dhe për të promovuar qarkullimin.
Struktura mesatare e kostos për zhvillimin e lojërave tipike MMORPG:
Dizajn Karakteri: USD 1200 / karakter (dizajni / uv / rig / cilësi)
Lojë Engine: USD 120 deri në USD 600 /
Sistemi 3D objekt: USD 70 deri 120 USD / object (modelimi / uv / texture / opt)
Dizajni i karakterit 2D: USD 65 (dizajni / imazhi / ngjyra)
UI: 1200 USD dhe 2400 USD
animacion: USD 70 deri 120 USD / animacion
tingulli FX: 15 USD / zhurmë
Muzika: 2700 USD - 4800 USD / pista
Programim, Dizajn i Nivelit, Ngjarje, Gameplay: USD 120 / ditë
UDHËRRËFYESI
TEAM
Bashkëthemelues - CEO - Yogesh Panjabi
Yogesh është një sipërmarrës global i serisë së TI-së, që drejton kompani në mbarë botën me hardware dhe master master në menaxhimin e sistemeve. Ai ka qenë një analist dhe investitor i kriptocurrency që nga viti 2014 dhe është përgjegjës për operacionet kryesore për projektin e platformës LIX
Shefi themelues i bashkë-themeluesit - Gaitchs Gangmei
Themelues i projektit LIX Platform, Gaitch mban një diplomë master në sociologji, është një inxhinier i shëndoshë nga profesioni dhe programuesi i lojës hobi në C #. Ai ka përvojë të gjerë duke punuar me makina të lojërave Unity dhe gjithashtu ka punuar me kohë të plotë në zinxhirin e blloqeve të teknologjisë që nga viti 2015.
Bashkë-Themelues CTO - Sanino Alessandro
Alessandro vjen nga Italia dhe është një mjeshtër në Golang Cloud Services dhe siguri cloud. Alessandro është përgjegjës për të gjitha aspektet e Teknologjisë dhe Sigurisë për projektin LIX Coin. Ai është gjithashtu një besimtar krenar i burimit të hapur, me shumë kontribute në github.
Bashkëthemelues - Shef i Komunitetit - Adarsh Singh
Adarsh është një sipërmarrës dhe vizionar pas Projektit ADAM. Si i diplomuar i mekanikës inxhinierike nga Rajasthan Engineering University. Ai është aktualisht një monedhë kriptoze e mbushur me tregtarët dhe filloi tregtimin në vitin 2014. Deri tani rezultatet e tij të tregtisë kanë qenë fenomenale. Ai është gjithashtu themeluesi i tregtisë më të suksesshme në internet, e cila tani është afër një mijë anëtarëve
Konsulent i Lartë - Shën Kamei
Një i diplomuar i Qendrës Hewlett-Packard Consumer Strategic, ai ka një dekadë të përvojës në Zhvillimin e Biznesit. Ai aktualisht është duke punuar si një konsulent i strategjisë dhe vendosjes.
Shef i Marketingut - Miguel Azevedo
Miguel hyri në hapësirën e marketingut dixhital në vitin 2011. Ai gjithashtu u nis në Microsoft dhe më pas emigroi në biznesin e marketingut të shpejtë të lëvizjes. Në këtë biznes ai filloi si një praktikant dhe u kthye në nisjen e menaxhimit të ekipit të produktit dhe dizajnit të produktit dhe koncepteve inovative.
Dizajner grafik me plumb - João Vicente
Duke punuar me marketingun e performancës celulare dhe disa projekte të aplikimit që nga viti 2012. Të mbijetuar me hapësirat, fontet dhe shtrirjet. Asnjë dizajn nuk shfaqet nëse nuk janë pixels të përsosur. Puna shpejt, gjeni probleme, ofroni zgjidhje.
Menaxher i Projektit - Jason Chadwick
Studimi i psikologjisë në Universitetin e Shtutgartit. Duke pasur një sfond 20-vjeçar në industrinë e sigurimeve Si trajner software, mësimdhënien e klasave të menaxhimit të konfliktit, pastaj shkoni në një pozitë më të ulët menaxhimi që përfshin gjithashtu menaxhimin e projekteve për projekte të ndryshme në mjedisin operativ dhe botimin e përmbajtjes.
Burime të ngjashme:
https://t.me/ lixcoin
https://twitter.com/ Elixir_Platform
https://www.linkedin.com/ company / elixir-platform /
https://www.youtube.com/ channel / UCBh5aa35zt0FJCH1HrRXYcg /
BTT bisul:https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1534306;sa=forumProfile
Komentar
Posting Komentar