FUNDFANTASY - קנה כרטיס כדי לזכות במסחר ובהשקעה


זה פלטפורמה טכנולוגית של blockchain יהיה שימושי עבור אלה שאוהבים לשחק crypto- התעוררות להרוויח באותו זמן, פשוט על ידי איסוף קצת כסף דיגיטלי וניבוי ההתנהגות שלהם. ככל שאתה עושה יותר, זכיות אתה מקבל על פלטפורמה זו. למה זה רווחי להשתמש בו: כי כולם יהיו שקופים לחלוטין, פתוח, לא הימורים או הימורים. זה FundFantasy מתכוונת לעשות בשוק המסחר המקוון. 
נכון לעכשיו, FundFantasy בוחנת גירסת ביתא של פלטפורמה פרטית למסחר ולמודל השקעות בנכסים פיננסיים. כל התנאים המוקדמים של התחרות ניתנו, והתוצאות ידועות מראש. ככל שהמשחק מתחיל, המשתתפים יכולים לראות ולהשוות את תיקי ההשקעות שלהם - לשרת את מתנגדיהם.
לכן, אתה רוצה לסחור ולשחק הימורים. זה לא שילוב קטלני? האם מישהו חושב על זה? שום דבר לא משווה את התשוקה של שחקנים, ולא מתוך משחק פנטזיה. גיימרים וסוחרים יש הרבה במשותף, אבל הם שונים מאוד. אנשים רבים במסחר ממהרים להשיג רווח נקי. הם ספקולנטים אשר מאבדים יותר ממה שהם מקבלים. סוחרים מקצועיים וברוקרים נכנסים בסבלנות לשוק. אמנם, יש כמה בעיות בתחום זה, וחלקם מוזכרים להלן.
  • יש ניגוד אינטרסים בעולם הסחר, מה שהופך אנשים סקפטיים לסביבה שבה אנשים סחר.
  • אי ודאות לגבי תהליכים פנימיים ותפקוד המערכת גורמת לאנשים לחשוש מעולם המסחר.
  • השוק מתמלא ברובו בספקולנטים שלא רוצים לשחק בטווח הארוך.הפתרונות 
    המוצעים 
    FUNDASY FUNDI יוצר פלטפורמה המאפשרת למשתמשים לרכוש כרטיסים להשתתפות בהשקעות פנטסטיות. זה כמו ספורט פנטסטי כל יום, אבל למטרות מסחר והשקעות. 
    Ico 
    כדי ליצור פלטפורמה להשקעה פנטזיה, הם עושים ICO. כדי למכור אסימונים, יהיו 80,000,000 אסימוני FUNDZ. אנשים יכולים להשתתף ב- ICO על ידי קניית אסימונים במהלך המכירה לפני המכירה או המכירות הראשונית של ICO.
ICO מתחילה ב -25 בינואר 2018 ונמשכת עד 25 בפברואר 2018. הצוות מאחורי הפרויקט הזה יש את הניסיון של סחר והשקעות. אנו מצפים לחוויה נהדרת עבור המשתמשים שלנו. 

מסקנה
מי לא רוצה לזכות בלוטו בחיים, למי יש את הכסף קשור אליו? זה לא מפתיע כי ספורט פנטסטי, הימורים הימורים הן החברות הגדל במהירות הרבה ביותר בעולם שבו מיליארדי דולרים הם השקיעו וזכה. קרן הפנטזיה ניסתה לכלול את אחד המרכיבים המפורסמים והמקובלים ביותר בתחום המסחר וההשקעות. זה נראה מעניין, ואנחנו מחכים שהכל יהיה מוכן, מיד עם תחילת הפלטפורמה. חשבתי שזה יהיה הצלחה גדולה בקרב אנשים, כגון ספורט פנטסטי היומיום? 
אתר אינטרנט: http://www.fundfantasy.io/
MID: https://medium.com/@FundFantasy
TWITTER: https://twitter.com/@Fund_Fantasy
FACEBOOK: https://www.facebook.com/ FundFantasy TELEGRAM
:https://t.me/joinchat/EcNc01DCfiuSTkxWAXITWA
הכרזה: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2579363
GitHub: https://github.com/FundFantasy/TokenSale
BTT bisul:https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1534306;sa=forumProfile
ETH:0x949f8a52B8806f09c9695F3030f9E60c196D036C

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Ֆոնդի ֆանտազիա: Շատ մեծ գումար վաստակելու ձեր հնարավորությունը:

MINERVA - Procesori i parë i kundërt i tregjeve në botë & Mirë se erdhët në Smart Money në Blockchain Ethereum

VR MED: multifunctionele medische headset