KickCity - Gestione degli eventi decentrata e protocollo di marketing su Blockchain


Introduzione:ci piace e lo prendiamo parte. Eventi. Ognuno di voi ha sicuramente partecipato o addirittura organizzato un evento, sia esso un concerto di musica, uno spettacolo di commedie, uno spettacolo teatrale o anche feste (private). L'industria degli eventi è una delle più antiche, ma in costante aumento del settore. Giorno dopo giorno, migliaia di eventi accadono in tutto il mondo. Come manager di eventi, organizzare un evento non è un compito facile. Dalla pianificazione, all'assunzione delle persone giuste e al corretto marketing, l'intero processo richiede tempo. Shumë ngjarje duhet të anulohen për shkak të shumë pjesëmarrësve, kryesisht për shkak se rrjeti ishte shumë i vogël ose fushata e marketingut nuk u ekzekutua siç duhet. Duke përdorur teknologjinë blockchain, një zgjidhje gjendet për këtë problem të ofruar nga projekti i quajtur "KickCity".
Çfarë është KickCity? KickCity është një menaxhim i decentralizuar i ngjarjeve të ngjarjeve dhe platforma e marketingut. Ideja kryesore e KickCity është lidhja e njerëzve përmes bllokadës për të zgjeruar rrjetin. Kjo ide realizohet me një sistem shpërblimi, në të cilin secili pjesëmarrës mund të përfitojë nga i gjithë sistemi.
Si funksionon? Kur të krijohet një ngjarje e re, furnizuesit mund të caktojnë KickCity-Tokens (KCY, më shumë informacion më vonë) për fushatën e marketingut të bazuar në shpërblime. Në fillim të fushatës, çdo pjesëmarrës mund të marrin pjesë në këtë ngjarje duke gjeneruar një lidhje të veçantë, e cila është e ngjashme me një lidhje referimi, nëpërmjet kontratës zgjuar. Kontrata e mençur mund të mbajë gjurmët e të gjitha aktiviteteve të kryera, për shembull sa herë u klikua një lidhje dhe sa të dhëna / shitje u kryen. Secili pjesëmarrës mund të ndajë lidhjen në rrjetin e tyre (për shembull, duke u treguar miqve rreth platformave të mediave sociale, bisedave në mediat sociale etj.). Me çdo incizim dhe blerje të saktë, një çmim do të jepet për të ' "reklamues", por edhe një rimbursim është dhënë për blerësit në formën e argumentet kcy. Blerjet për biletat e ngjarjeve mund të bëhen nëpërmjet BTC, ETH, KCY dhe Fiat. Pasi që shumica e pjesëmarrësve në ngjarjet e paguara kryesisht në të holla FIAT, FIAT KickCity do të pranojë, por ajo do të paguajë çmime në argumentet kcy për të siguruar një doze për FIAT në crypto, por edhe për të ruajtur ekonominë e saj. Pra, me pak fjalë, por ai është duke marrë pjesë në KickCity, jo vetëm përfitimet mbajtës rast të pjesëmarrësve të reja për ngjarjen, por edhe reklamuesit dhe blerësit janë të shpërblehet në formën e cashback dhe kcy shenjë. 
Token KCY: siç është përmendur tashmë, KCY-Tokens do të jetë kripto-valuta zyrtare e KickCity për ekosistemin e tyre. Për shembull, argumentet do të përdoren nga menaxherët e ngjarjeve për të krijuar pishinën e tyre të marketingut, por gjithashtu do të shpërblehen për promotorët dhe pjesëmarrësit, të cilët ndajnë dhe marrin pjesë në ngjarje.
Këtu janë disa informacione mbi shenjat e KCY dhe shitjet:
  • Data e nisjes: 01.03.2018
  • Data e mbarimit: 31.03.2018
  • Synimi: 12.5 milionë dollarë
  • Shuma totale: 250 milion KCY
  • Shuma totale për shitje: KC160 milion, KCY e pashitur do të digjet
  • 1 KCY do të kushtojë 0.1 $
  • Metoda e pagesës: BTC dhe ETH
  • Do të ketë shpërblime për investitorët e parë (15% në ditën e parë, 10% në 2-10 ditë, 5% në ditën 11-20)
Buxheti do të përdoret për:
  • 50% e marketingut
  • Zhvillimi prej 30% dhe ekipi
  • 13% të administratës
  • 7% e kontigacionit
Udhërrëfyesi: KickCity ka një udhërrëfyes shumë të qartë, duke treguar se ata tashmë kanë arritur një rezultat të mirë. Këto përfshijnë lirimin fillestar të aplikacionit në tremujorin e katërt të vitit 2016, platforma e ngjarjeve në tremujorin e dytë të vitit 2017, por gjithashtu shumë zhvillime të bllokuara dhe përdorim të rasteve. KickCity është duke u përgatitur për shitjet e tyre të ardhshme dhe do të zgjerojë projektin e tyre deri në fund të vitit. Me siguri së shpejti do të shohim një udhërrëfyes më të hollësishëm.
Ekipi: KickCity nuk ka vetëm një CEO të madh, i cili merr pjesë në shumë ngjarje që promovojnë këtë projekt (shih fotot në faqen e internetit), por gjithashtu ka shumë ekspertë në ekip. Midis tyre ka shumë ekspertë të IT dhe zhvillimit, por edhe marketers dhe designers të madh (shikoni faqen e tyre të bukur të krijuar). Për të mësuar më shumë rreth ekipit KickCity, shkoni në faqen zyrtare të internetit. Këtu mund të shikoni më shumë informacion rreth secilit anëtar të grupit duke klikuar në foton e profilit të tyre.
Mendimi im: KickCity është, sipas mendimit tim, një projekt shumë interesant, me qëllim që të ndihmojë ngjarjet të jenë më të suksesshme dhe të kenë një synim më të mirë për klientët. Unë jam shumë i impresionuar me idenë e projektit në përgjithësi dhe mendoj se me marketing më të mirë, industria e ngjarjeve mund të rritet edhe më shumë në vitet e ardhshme. Teknologjia Blockchain lejon projekte si KickCity të dalin. Me një aplikacion ekzistues për iOS dhe Android, KickCity tashmë ka një bazë në të cilën mund të punojnë. Unë jam shumë i emocionuar të përdor KickCity në të ardhmen për ngjarjet e mia personale (po bëj koncerte muzikore), por gjithashtu dëshiroj ta përhap fjalën në rrjetin tim për të përfituar edhe nga sistemi i shpërblimit të madh. Në përgjithësi, KickCity është një projekt shumë premtues për vitin 2018 dhe me siguri do të ketë një ICO të suksesshëm.
Informacion i mëtejshëm: Nëse jeni të interesuar për projektin KickCity, ju rekomandoj që të shikoni faqen e internetit të tyre, fletën e tyre të bardhë për informacione më të detajuara dhe gjithashtu kanalet e tyre zyrtare të komunikimit për pyetje të hapura.
Profili Bitcointalk:
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1534306;sa=forumProfile

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Ֆոնդի ֆանտազիա: Շատ մեծ գումար վաստակելու ձեր հնարավորությունը:

MINERVA - Procesori i parë i kundërt i tregjeve në botë & Mirë se erdhët në Smart Money në Blockchain Ethereum

VR MED: multifunctionele medische headset