Boutspro: fillimi i Epokës së Re të Çypto

hay gusy, takohen përsëri me mua boils. sot unë do të shpjegoj për boutspro bounty
e kriptocurte të tjera, megjithatë, ndryshojnë në mënyrë kaq të shpejtë dhe të paparashikueshme, sidomos për keq që investitorët si ne presin me një platformë alternative shumë të besueshme.
Më së shumti duhet të lexoni bloget, artikujt, gazetat origjinale dhe faqet e Wikipedia për të kuptuar më të mirën dhe sigurinë. Këto ditë kam ardhur në një shumë të #Whitepapers për #ICO, dhe shumica e tyre pa kokë dhe bisht ose me të meta në të. Që kur më kërkoi një kohë për të kuptuar se çfarë ishte e dobishme dhe çfarë nuk ishte, unë mendoj se ju mund të vlerësoni këtë artikull që mund t'ju ndihmojë të zgjidhni kriptocurina të reja dhe të ardhshme.
Ndërsa duke kaluar nëpër seri të Whitepapers, një emër BoutsPro më tërhoqi më shumë. Unë shkova edhe pse gjatë dhe përsëri dhe kuptova se ajo ka disa koncept unik dhe vizion që e bën atë të ndryshme nga të tjera. Kam kuptuar se kjo mund të ketë një ndikim masiv pozitiv në indeksin e begatisë globale të investitorëve.
Për herë të parë ndonjëherë në historinë e sportit, një nga sportet më të ndjekura futet në #cyptocurrencies nën emrin BoutsPro. Krejt BoutsPro krenohet me legjendat e gjalla të karatesë, të cilët janë pionierë të saj në pjesë të ndryshme të botës dhe kanë shërbyer vite të gjata në trupat e karatesë botërore. BoutsPro sjell zgjidhjen me ndihmën e teknologjisë blockchain, kripto monedhës dhe kontratës së mençur. Përafërsisht 190 milion bashkësi sportive karate, 60 vende anëtare që kanë 480 + ekipe së bashku me trajnerët dhe trajnerët mund të menaxhohen vetëm përmes teknologjisë. Tani bota ka teknologjinë e duhur (IT, Blloku i bllokut dhe fuqia e monedhës kripto) që na ndihmon të rritemi në horizont të ri.
Teknologjia # blockchain do të ndihmojë në krijimin dhe menaxhimin e sistemit të vetë-qëndrueshëm të menaxhimit me analizë të thellë të tregut dhe të thjeshtojë sistemin e menaxhimit të fondeve dhe aseteve. Kjo është një situatë e favorshme për komunitetin e robëruar të karatesë dhe botës së krippit që plotëson njëri-tjetrin.
#BoutsPro po lançon shenjat e veta "Bouts" në platformën globale që mund të përdoret kudo nga komuniteti i karatesë, shikuesit, lojtarët online dhe të gjithë dashamirët e sporteve / sponsorët / reklamuesit.
Boutspro mund të përshkruhet shkurtimisht si liri ekonomike gjithsej ku secili nga komuniteti është i fuqizuar. #BoutsPro ka potencial për të siguruar një liri më të madhe ekonomike globale.
Para se të mbaroj, unë do t'ju këshilloja që të lutem të kaloni përmes dokumentit të bardhë të Boutspro dhe të bëheni pjesë e tranzicionit në epokë të re.
Mos e humbisni rastin, Është atje për të krijuar histori. https://www.bouts.pro/
BTT:https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1534306;sa=forumProfile

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Ֆոնդի ֆանտազիա: Շատ մեծ գումար վաստակելու ձեր հնարավորությունը:

MINERVA - Procesori i parë i kundërt i tregjeve në botë & Mirë se erdhët në Smart Money në Blockchain Ethereum

VR MED: multifunctionele medische headset