TV DY - EKOSISTEMI TV DECENTRALIZUAR


Ekosistemi aktual i televizionit është i prishur. Transmetuesit në mbarë botën po abuzojnë me fuqinë e tyre të tregut si derëtarët për të rritur çmimet për reklamuesit, për të reduktuar pagesat tek krijuesit e përmbajtjes dhe për të rritur kostot e abonimit për konsumatorët. Ata po pengojnë në mënyrë aktive risi në ofrimin e përmbajtjes dhe teknologjinë e reklamave në mënyrë që të ruajnë pozicionin dhe dobinë e tyre oligopolistike. Shumë konsumatorë me të drejtë janë të frustruar nga shteti i televizionit. Ata gëzojnë përmbajtjen e një orari programi të caktuar, por ata duan të shohin më shumë përmbajtje premium të përshtatura për zakonet dhe interesat e tyre të shikimit. Në të njëjtën kohë, gjigandët e teknologjisë si Google, Facebook, Amazon dhe Netflix po kërkojnë të ndërtojnë kopshtin e tyre me rrethues rreth ekosistemit televiziv, të etur për të për të blerë më shumë energji elektrike përmes të dhënave dhe qasjes në konsumatorë. TV-DY ofron komunitetin një zgjidhje në formën e një platforme të hapur. vizitëhttps://tv-two.com/ për më shumë informacion.
Qëllimi ynë është që të krijojë një marrëdhënie të drejtpërdrejtë midis konsumatorët, ofruesit e përmbajtjes dhe reklamuesit (shih figurën 1). Lojtarët individuale janë të autorizuar për të vepruar ndërveprime të drejtpërdrejta në zinxhirin bllok për të decentralizuar ekosistemin dhe për të çarmatosur rrjetet oligopolistike televizive, ofruesit e transmetimit dhe gjigantë të teknologjisë si ata në mënyrë aktive të paaftë risi të hapur. Seksioni A.1, ne konfirmuar pretendimin tonë se rrjetet televizive janë të organizuara si oligopoleve. Bazuar në gjetjet e hapësirës programore reklamuese, të cilat janë rrënuar nga mashtrimi, shikimit të reduktuar dhe çështjet e sigurisë markë, ne do të jetë më shumë informacion në internet në https://tv-two.com/TV_Whitepaper.pdf publikojë siç kemi transparencë në thelbin e modelit ,
TV-DY është ndarë në dy nivele. Shtresa e parë që do të futet pas fillimit të aplikacionit, përbëhet nga sinjali i transmetimit me të gjitha funksionet televizive standarde. Niveli i dytë, që arrihet duke shtypur Enter në telekomandë, tregon transmetimin e personalizuar të videos.
Për fillimin e parë të aplikimit, do të shfaqet në bord për të shpjeguar funksionalitetin bazë. Pas kësaj, nisja e aplikacionit çon direkt në shtresën e parë - kanali aktual që shfaqet në dritaren e televizorit. Ndërsa përvoja e shikimit është e pandryshuar, banderolat e Hbb shiten nga rrjetet televizive janë të fshehura te përdoruesi. Herë pas here shfaqet një kujtesë se si të futet në transmetimin TV-TWO video. Përdoruesi ka opsionet e mëposhtme të navigimit në nivelin e parë të aplikacionit:
Guide tregon udhëzues program, kthimi në zbatimin kryhet sapo udhëzues është e mbyllur 
, lista kanali tregon listën e kanaleve, kthimi në zbatimin ekzekutohet kur lista kanal është mbyllur 
Channel Up / Down lejon lart dhe poshtë akordim, ndërsa dritarja TV shfaqet me informacion kanal 
me 0-9 ju mund të kërcejnë direkt në një numër të caktuar të kanalit 
direkt në D-pad minimizon mesazhe nga TV-dY 
RETURN / EXIT mbyll aplikimin 
me Futni ju mund të kaloni në mes të filmit të transmetimit televiziv dhe kaloni shtresën e transmetimit të videos
Kur shtypni Enter, përdoruesi zhvendoset në nivelin e dytë, i cili futet përpara sinjalit të transmetimit. Shtresa shfaq një transmetim video i cili përshtatet automatikisht tek përdoruesi. Përdorimi i parë shpjegon se si të navigosh në transmetimin e videos. Në përdorimin e katërt, një sondazh i preferencës së Gjeneve kryhet duke shtypur majtas ose djathtas në telekomandë. Në mënyrë të ngjashme, në pika të ndryshme përgjatë lumit të videos, pyetjeve të shkurtra u kërkohet përdoruesit për TTV shtesë (p.sh. pyetjet e përdoruesve sipas grupmoshës). Nëse nuk ndodhin asnjë nga këto situata të veçanta, kërkohet dhe luhet një lidhje e përshtatshme video. Sapo një video të ketë përfunduar ose anashkaluar, përparimi është dokumentuar në sistemin televiziv TWO të kontabilitetit. Procesi automatizohet nga një algoritëm mësimor i mbikëqyrur. Herë pas here shfaqet një kujtesë për të kontrolluar sinjalin e transmisionit. Në nivelin e videos, kontrollet janë si më poshtë:
Shtypni Enter për të kaloni në mes të filmit transmetim TV dhe shtresa të video stream. Në bar navigacion e elementeve videos mund të zgjidhen 
Channel Up / Down bën të mundur për të kaluar në videon tjetër ose të mëparshëm në lumë 
aktivizuar në D-pad lart / poshtë dhe mbyllet bar navigacion me kontrollet për videon aktuale dhe informacion në lidhje me gjatësinë e videove dhe pozita rishikim 
majtas / djathtas në D-pad bën të mundur për të luajtur në shiritin e navigimit të videos së tanishme të Pause, Stop, të shpejtë përpara, Rewind ose kaloni. TV-dy mesazhe mund të minimizohet dhe të jetë i shkurtër, sondazhet mund të përfundojë
Play / Pause / Stop / Fast Forward / Rewind kontrollon videon pa shiritin e navigimit
Çfarë është TV-TWICE? 

Një aplikacion për TV të zgjuar, që përdoret si një portë e re për transmetimin linear në lidhje me një transmetim të personalizuar video si një kanal shtesë. 

blloku zinxhir
Teknologjia për të orkestruar ekosistemin e ri televiziv me ndërveprim të drejtpërdrejtë mes përdoruesve, reklamuesve dhe prodhuesve të përmbajtjeve. 

Mark
Një etiketë me bazë Ethereum të quajtur TTV, shenjë për televizion, do të ushqejë ekosistemin duke siguruar sigurinë dhe drejtësinë.
Si funksionon?
Hapi 1: Instalo aplikacionin TWO TV të televizorit tuaj të mençur. 
Hapi 2: Sinkronizoni portofolin nga televizori në pajisjet e tjera. 
Hapi 3: shikoni transmetimin dhe transmetimin tuaj personal të videos. 
Hapi 4: Kontrolloni argumentet që keni mbledhur. 
Hapi 5: Ndërroni patate të skuqura tuaj për Ether, Bitcoin ose Fiat.
Si shkon?
Për të kapërcyer skalabilitetin e kufizuar aktualisht dhe rritjen e tarifave të vonesës dhe transaksionit të Ethereum, ne përdorim modelet e nënshkrimeve jashtë zinxhirit. Kanalet shtetërore përdoren për të lehtësuar bashkëveprimet ndërmjet pjesëmarrësve të tregut. 

Oferta interaktive e monedhës
Oferta interaktive e monedhës (ICO), e cila është mënyra e turmës sonë, u propozua së pari nga Vitalik Buterin dhe Jason Teutsch për t'i kthyer turmat në një lojë informacioni të përsosur. Ju e merrni modelin pa kapak dhe propozoni rregullat e mëposhtme:
Pjesëmarrësit e Crowdsale do të paraqesin një ofertë dhe një vlerësim maksimal të shitjes që dëshirojnë të marrin pjesë. 
Nëse shuma e shitjes arrin vlerësimin maksimal të shitjes, oferta e pjesëmarrësit do të anulohet dhe kontributi do të kthehet. 
Nëse ata dëshirojnë, pjesëmarrësit kanë mundësi të tërheqin ofertën e tyre nga shitja derisa të merret një bllok tërheqjeje. 
Një zbritje në rënie progresive do të jepet në fillim të shitjes me qëllim që të motivojë pjesëmarrjen e hershme. 
Blerësit individualë mund të dorëzojnë oferta të shumëfishta në vlerësime të ndryshme.
Shitje Crowd
Ne do të përdorim standardin e ri dhe të përmirësuar të crowdsale të Interactive Coin Offering (ICO) për të siguruar një proces më të drejtë dhe më transparent. 

shpërndarja token
Shenja për televizion (TTV) shpërndahet si vijon:
E disponueshme për blerje: 500.000.000 token për televizion janë në dispozicion për blerje. Në terma relativë, 75% e të gjitha argumenteve shiten në publik gjatë turmës. 
Ekipi: 15% e argumenteve në dispozicion mbahen nga TV-TWO. Shenjat janë krijuar për tre vjet. 
Mbështetësit dhe këshilltarët 6% nga argumentet në dispozicion shkojnë në mbështetësve dhe këshilltarët e TV DY 
fushatave: 4% e argumentet në dispozicion jepen të mbështetësve të cilët morën pjesë në bujarinë dhe fushatës për marketing 
Tregut Maker: çdo ETH se mbi 90% e Hard Caps mbyllet për dy vjet në një kontratë të zgjuar. Kontrata e zgjuar stabilizon çmimin e TTV-së duke shenjat automatikisht të riblerjes, nëse çmimi i tregut bie nën çmimin e emetimit
Markat e pashlyera do të digjen 
Nuk do të krijohet më shumë shenja në të ardhmen
Shpërndarja e fondeve Mjetet
mbledhur në crowdsale është përdorur si më poshtë:
Engineering und Entwicklung: 60% der Mittel werden verwendet, um das Engineering-Team zu unterstützen und auszubauen, um die Entwicklung der TV-TWO-Anwendung und ihre Interaktion mit dem dezentralisierten TTV-Ökosystem zu beschleunigen
Marketing: 14% der Mittel werden verwendet, um die Nutzerbasis von TV-TWO sowohl mit Werbemaßnahmen als auch mit TTV-Anreizen zu vergrößern
Partner-Engagement: 6% der Mittel werden für den Erwerb von Content- und Werbepartnern verwendet, die sich zum gemeinsamen Aufbau des TTV-Ökosystems verpflichten
Recht und Verwaltung: 10% der Mittel werden zur Deckung der mit der Durchführung von TV-TWO verbundenen Rechts- und Verwaltungskosten verwendet
Kontingenz: 10% der Mittel werden für unvorhergesehene Entwicklungen bereitgestellt

Nicht verkaufte Marken werden verbrannt. Die Token des Teams sind über drei Jahre angelegt. Jede ETH, die über 90% des Hard Caps hinaus verpflichtet ist, wird für zwei Jahre in einem Smart-Vertrag gesperrt. Der Smart-Kontrakt stabilisiert den Preis des TTV, indem er automatisch Tokens zurückkauft, sollte der Marktpreis unter den Ausgabepreis fallen.
Fahrplan


Mannschaft




Für mehr Details:
Webseite: https://tv-two.com/
Bisul
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1534306;sa=forumProfile

ETH:0x949f8a52B8806f09c9695F3030f9E60c196D036C

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Ֆոնդի ֆանտազիա: Շատ մեծ գումար վաստակելու ձեր հնարավորությունը:

MINERVA - Procesori i parë i kundërt i tregjeve në botë & Mirë se erdhët në Smart Money në Blockchain Ethereum

VR MED: multifunctionele medische headset