Platforma Unifying e Miqve dhe Teknologjitë e Lidhura
Mik Unifikues Platforma (FriendUP)është projektuar për të punuar me të dhe për të mundësuar një rrjet të shpërndarë e kompjuterëve, teknologjive dhe përdoruesit. Ky artikull shqyrtues përshkruan se ku qëndron në aspektin e Internetit të Gjërat (IoT), si dhe Web Symbiotic Web 4.0. Infrastruktura e gjërave - e cila u përcaktua nëpërmjet një revolucioni industrial - konsiderohet gjithashtu. Ajo përdoret për të eksploruar ndryshimet shoqërore dhe kulturore që ndodhin nëpërmjet teknologjive të informacionit dhe komunikimit (TIK).
Prezantimi
FriendUP dhe IoT janë të dyja të lidhura me teknologjitë e informacionit dhe komunikimit (TIK), si dhe si TIK është formuar nga një aplikim i caktuar. Ato përfaqësojnë një lëvizje larg përqasjeve të përqendruara në informatikë - të cilat u bënë më të zakonshme, pasi që hardueri i pavarur u bë më i fuqishëm - dhe ushqehej në një model të decentralizuar për informatikë efikase. Ky model është i bazuar në rrjete, infrastruktura dhe një qasje të strukturuar për bashkëpunimin në ciklet e informacionit dhe menaxhimin.
Është e rëndësishme të konsiderohet FriendUP në lidhje me IoT sepse ato janë të ndërlidhura. Ata të dy përpiqen të përmirësojnë mënyrën se si njerëzit dhe makinat bashkëveprojnë në një Infrastrukturë të evoluar të gjërave, ku nyjet e bashkëpunimit të qarta dhe efikase ose pikat e lidhjes bëjnë gjithçka të funksionojë. Bërja e internetit mbi infrastrukturën dhe ekonominë u përvijua së pari në një plan veprimi për Evropën në vitin 2009. Një dokument ikonsoliduar solli të gjitha palët e këtij plani së bashku. Ai gjithashtu u mundësoi partnerëve të BE-së të punojnë së bashku nëpërmjet internetit të gjërave të Evropësdhe të krijojnë projekte të ngjashme në Mbretërinë e Bashkuar nëpërmjet InnovateUK . Interneti i gjithçkaje nga Cisco ishte paksa më vonë ripaketimi i IoT, me "Çdo" shtuar në "Thing" bazuar në ekonominë amerikane dhe infrastrukturën.
Megjithëse Kevin Ashton shpikte termin internetin e gjërave (IoT), themelet e saj u ndërtuan në Parlamentin e Gjërat e përshkruar nga Bruno Latour. Ku ndërveprimet njeri-njeri, objekti objekt dhe njeri-objekt përcaktohen nga rrjetet / infrastrukturat. Këto të fundit u ndërtuan nëpërmjet komunikimit, ndërveprimit dhe proceseve bashkëpunuese që rezultuan midis njerëzve dhe objekteve. Për shembull, shikoni videon e mësipërme të quajtur Imagjinoni gjithçka u lidhur . Ai fokusohet në lidhjen midis njerëzve dhe teknologjive në jetën e përditshme nëpërmjet një rrjeti të ndërtuar mbi TIK. Në dekadat e para të shekullit 21, IoT është bërë një mënyrë miqësore për të shpjeguar një lëvizje drejt formave bashkëpunuese të menaxhimit të informacionit. FriendUP po e vë IoT në praktikë përmes mjedisit miqësor që ofron ai.
FriendUP
FriendUP është zhvilluar për të punuar me internetin / World Wide Web në format e tanishme dhe të ardhshme. Ajo filloi rreth të njëjtave infrastruktura dhe rrjete të TIK si IoT - të dyja janë të definuara nga teknologjitë e orientuara drejt lidhjes ndërmjet njerëzve dhe makinave. Për shembull, ndërfaqja e shfletuesit FriendUP është më e lidhur ngushtë me një sistem operativ sesa ai i një shfletuesi tradicional të internetit. Është po aq një totem për informatikë krijuese sa është ajo e informatikës së produktivitetit në internet, ku aplikacionet tani janë të orientuara drejt rrjedhës së punës së letrës dhe rrjetit industrial. Shfletuesi mund të veprojë si një mjedis programimi ku programuesit kompjuterikë mund të ndërtojnë aplikimet e tyre ose të zhvillojnë kodin e saj të hapur. Ekziston një ndërfaqe grafike e përdoruesit për lehtësimin e përgjithshëm të përdorimit; mbështetje për aplikacione si FriendChat; si dhe aftësinë për t'u lidhur me aplikacione të tjera në mjediset Linux, MacOS dhe Windows. Informacioni tani është i lëvizshëm në një nivel kodi për shkak të zhvillimeve si informatika e lëngshme, siç është përshkruar në pjesën e shpërndarjes së informatikës në këtë artikull. Mund të lëvizë mes pajisjeve - nëpërmjet një rrjeti ose infrastrukture të aktivizuar për Web 4.0 dhe lart.
Dan Wood jep një pasqyrë të qartë të FriendUP në kanalin YouTube Kookytech.net. Videoja e tij, e cila mund të shikohet më poshtë, tregon ndërfaqen grafike të përdoruesit, aplikacionet dhe setet e funksioneve që gjenden brenda shfletuesit FriendUP. Ai gjithashtu diskuton zhvillimet e ardhshme specifike për një sistem operativ të dizajnuar për të ekzistuar në internet. Përfshira është aftësia për të ndarë burimet ose për të përpunuar një detyrë të caktuar në një rrjet të kompjuterave ose pajisjeve që drejtojnë FriendUP.
FriendUP aktualisht përdor HTML5 dhe Javascript si kitin kryesor të ndërtimit. Skenari vizual, megjithatë, është gjithashtu pjesë e udhërrëfyesit të tij dhe do të zbatohet në lëshimet e ardhshme. Shtimi i programimit vizual në funksionalitetin e tij do të lejojë elementët e një programi të manipulohen në mënyrë grafike dhe do të bëjnë aspekte të specializuara të FriendUP më lehtë për të punuar me të. Kjo është veçanërisht e rastit për programuesit fillestar apo rishtar nivel dhe tinkerers. Sistemi i programimit vizual i paraqitur më poshtë quhet Blueprint dhe është marrë nga Unreal Engine - një motor lojë i zhvilluar nga Epic Games. Ai miraton një ndërfaqe të bazuar në nyje për të krijuar elemente gameplay brenda motor lojës.
Web 4.0
Të dy FriendUP dhe IoT janë përshtatur drejt një faze në zhvillim të internetit të quajtur Symbiotic Web ose Web 4.0. Këto terma përshkruajnë një kohë kur lidhja - zakonisht nëpërmjet internetit - përdoret për të grumbulluar burime ose për të dhënat e rrjetit. Karakteristikat kryesore të Web 4.0 përfshijnë komunikim më të mirë midis makinave; një marrëdhënie simbiotike në rritje midis njerëzve dhe makinave; si dhe shpërndarjen e informacionit nëpër një rrjet të kompjuterave. FriendUP u zhvillua për të punuar me kushtet e shpërndara kompjuterike të mundësuara nga rrjetet dhe infrastrukturat që mbështesin Web 4.0. Është projektuar të jetë i lehtë; e lehtë për t'u përdorur si një platformë online; i hapur për zhvillim nga kushdo si një sistem operativ; dhe efikase në drejtim të menaxhimit dhe përdorimit të informacionit. Kodi inteligjent, i përgjegjshëm dhe i mbushur me njerëz është thelbësor për të gjitha iteracionet e ardhshme të FriendUP.
Video e parë Friend UPdate është paraqitur më poshtë dhe diskuton Web 4.0 më thellë. Njerëzit dhe objektet eksplorohen në aspektin e roleve të tyre si agjentë të pavarur - në shpërndarjen dhe komunikimin e njohurive. Me fjalë të tjera, si njerëzit interpretojnë, sintetizojnë dhe komunikojnë perceptimet e tyre të botës përmes teknologjive si smartphone, tableta ose një komunitet i ndërlidhur i sensorëve. Rëndësia e nyjeve - pikave të lidhjes - në një rrjet ose infrastrukturë është theksuar gjithashtu.
Infrastruktura e Gjërat
Infrastruktura e Gjërat i referohet shenjave fizike të rrjeteve dhe infrastrukturave që janë zhvilluar nga Revolucioni Industrial, që nga shekulli 18 deri në vitet 1940. Shembujt përfshijnë hekurudhat dhe teknologjitë si telegrafi dhe telefoni. Infrastrukturat e vjetëruara dhe rrjetet e udhëtimit dhe komunikimit që ende ekzistojnë në një formë apo në një tjetër në shekullin e 21-të.
Megjithëse fokusi i Revolucionit Industrial konsiderohet në masë të madhe në aspektin e prodhimit, është gjithashtu e rëndësishme të merren parasysh përparimet e bëra në komunikim. Për shembull, hekurudhat lidhën peisazhe të tëra në mënyra që nuk ishin përjetuar më parë. Ata rritën shpejtësinë në të cilën njerëzit mund të udhëtonin nga një vend në vend, si dhe të lidheshin me njerëz të tjerë. Reagimet e menjëhershme janë përmbledhur nga komentatorët e shekullit të 19-të, si Dionysius Lardner: 'Distanca praktikisht zvogëlohet në përpjesëtimin e saktë të shpejtësisë së lokomotivës personale'.
Solve Care is a provider of platforms and solutions, and we serve and manage clients around the world, including insurance companies, government agencies and clinical organizations that provide and manage healthcare services to people like you and their families.
BalasHapus