Platforma Unifying e Miqve dhe Teknologjitë e Lidhura

Mik Unifikues Platforma (FriendUP)është projektuar për të punuar me të dhe për të mundësuar një rrjet të shpërndarë e kompjuterëve, teknologjive dhe përdoruesit. Ky artikull shqyrtues përshkruan se ku qëndron në aspektin e Internetit të Gjërat (IoT), si dhe Web Symbiotic Web 4.0. Infrastruktura e gjërave - e cila u përcaktua nëpërmjet një revolucioni industrial - konsiderohet gjithashtu. Ajo përdoret për të eksploruar ndryshimet shoqërore dhe kulturore që ndodhin nëpërmjet teknologjive të informacionit dhe komunikimit (TIK).

Diagrami i mësipërm është prodhuar nga IDTechEx për Internetin e Gjërat në Evropë / Aplikacionet IoT . Tregon se si aplikimet ndihmojnë në formësimin e marrëdhënieve midis njerëzve dhe teknologjive të rrjetëzuara. Njerëzit, rrjetet dhe infrastruktura janë thelbësore për FriendUP, aplikacionet Iot dhe një Web Symbiotic ose Web 4.0.

Prezantimi
FriendUP dhe IoT janë të dyja të lidhura me teknologjitë e informacionit dhe komunikimit (TIK), si dhe si TIK është formuar nga një aplikim i caktuar. Ato përfaqësojnë një lëvizje larg përqasjeve të përqendruara në informatikë - të cilat u bënë më të zakonshme, pasi që hardueri i pavarur u bë më i fuqishëm - dhe ushqehej në një model të decentralizuar për informatikë efikase. Ky model është i bazuar në rrjete, infrastruktura dhe një qasje të strukturuar për bashkëpunimin në ciklet e informacionit dhe menaxhimin.

Interneti i Gjërat (IoT) buronte nga idea e Bruno Latour-it për një Parlament Gjërash , siç përshkruhet në " Ne kurrë nuk kemi qenë moderne". Është miratuar për të kuptuar më mirë dhe për të shpjeguar zhvillimet në mënyrën se si përdoret TIK që nga viti 2009.

Është e rëndësishme të konsiderohet FriendUP në lidhje me IoT sepse ato janë të ndërlidhura. Ata të dy përpiqen të përmirësojnë mënyrën se si njerëzit dhe makinat bashkëveprojnë në një Infrastrukturë të evoluar të gjërave, ku nyjet e bashkëpunimit të qarta dhe efikase ose pikat e lidhjes bëjnë gjithçka të funksionojë. Bërja e internetit mbi infrastrukturën dhe ekonominë u përvijua së pari në një plan veprimi për Evropën në vitin 2009. Një dokument ikonsoliduar solli të gjitha palët e këtij plani së bashku. Ai gjithashtu u mundësoi partnerëve të BE-së të punojnë së bashku nëpërmjet internetit të gjërave të Evropësdhe të krijojnë projekte të ngjashme në Mbretërinë e Bashkuar nëpërmjet InnovateUK . Interneti i gjithçkaje nga Cisco ishte paksa më vonë ripaketimi i IoT, me "Çdo" shtuar në "Thing" bazuar në ekonominë amerikane dhe infrastrukturën.



Megjithëse Kevin Ashton shpikte termin internetin e gjërave (IoT), themelet e saj u ndërtuan në Parlamentin e Gjërat e përshkruar nga Bruno Latour. Ku ndërveprimet njeri-njeri, objekti objekt dhe njeri-objekt përcaktohen nga rrjetet / infrastrukturat. Këto të fundit u ndërtuan nëpërmjet komunikimit, ndërveprimit dhe proceseve bashkëpunuese që rezultuan midis njerëzve dhe objekteve. Për shembull, shikoni videon e mësipërme të quajtur Imagjinoni gjithçka u lidhur . Ai fokusohet në lidhjen midis njerëzve dhe teknologjive në jetën e përditshme nëpërmjet një rrjeti të ndërtuar mbi TIK. Në dekadat e para të shekullit 21, IoT është bërë një mënyrë miqësore për të shpjeguar një lëvizje drejt formave bashkëpunuese të menaxhimit të informacionit. FriendUP po e vë IoT në praktikë përmes mjedisit miqësor që ofron ai.

Platforma Friend Unifying (FriendUP) siguron një infrastrukturë sesa mundëson përdoruesin të bashkëveprojë në mënyrë aktive dhe të lundrojë të gjitha pikat brenda një rrjeti të shpërndarë të kompjuterëve / teknologjive. Platforma është projektuar për të vepruar si ndërmjetës , i cili i mundëson çdo përdoruesi të punojë në ose në të gjithë pajisjet / sistemet operative. Për shembull, mjedisi i shfletuesit FriendUP sjell të gjitha informacionet së bashku në një vend.

FriendUP
FriendUP është zhvilluar për të punuar me internetin / World Wide Web në format e tanishme dhe të ardhshme. Ajo filloi rreth të njëjtave infrastruktura dhe rrjete të TIK si IoT - të dyja janë të definuara nga teknologjitë e orientuara drejt lidhjes ndërmjet njerëzve dhe makinave. Për shembull, ndërfaqja e shfletuesit FriendUP është më e lidhur ngushtë me një sistem operativ sesa ai i një shfletuesi tradicional të internetit. Është po aq një totem për informatikë krijuese sa është ajo e informatikës së produktivitetit në internet, ku aplikacionet tani janë të orientuara drejt rrjedhës së punës së letrës dhe rrjetit industrialShfletuesi mund të veprojë si një mjedis programimi ku programuesit kompjuterikë mund të ndërtojnë aplikimet e tyre ose të zhvillojnë kodin e saj të hapur. Ekziston një ndërfaqe grafike e përdoruesit për lehtësimin e përgjithshëm të përdorimit; mbështetje për aplikacione si FriendChat; si dhe aftësinë për t'u lidhur me aplikacione të tjera në mjediset Linux, MacOS dhe Windows. Informacioni tani është i lëvizshëm në një nivel kodi për shkak të zhvillimeve si informatika e lëngshme, siç është përshkruar në pjesën e shpërndarjes së informatikës në këtë artikull. Mund të lëvizë mes pajisjeve - nëpërmjet një rrjeti ose infrastrukture të aktivizuar për Web 4.0 dhe lart.

Aplikacionet FriendUP ushqehen në rrugët ekzistuese dhe në zhvillim të lidhjes. Ata janë të orientuar drejt mënyrave më efikase për të bashkëpunuar dhe fleksibilitetin e përdorimit.

Dan Wood jep një pasqyrë të qartë të FriendUP në kanalin YouTube Kookytech.net. Videoja e tij, e cila mund të shikohet më poshtë, tregon ndërfaqen grafike të përdoruesit, aplikacionet dhe setet e funksioneve që gjenden brenda shfletuesit FriendUP. Ai gjithashtu diskuton zhvillimet e ardhshme specifike për një sistem operativ të dizajnuar për të ekzistuar në internet. Përfshira është aftësia për të ndarë burimet ose për të përpunuar një detyrë të caktuar në një rrjet të kompjuterave ose pajisjeve që drejtojnë FriendUP.



FriendUP aktualisht përdor HTML5 dhe Javascript si kitin kryesor të ndërtimit. Skenari vizual, megjithatë, është gjithashtu pjesë e udhërrëfyesit të tij dhe do të zbatohet në lëshimet e ardhshme. Shtimi i programimit vizual në funksionalitetin e tij do të lejojë elementët e një programi të manipulohen në mënyrë grafike dhe do të bëjnë aspekte të specializuara të FriendUP më lehtë për të punuar me të. Kjo është veçanërisht e rastit për programuesit fillestar apo rishtar nivel dhe tinkerers. Sistemi i programimit vizual i paraqitur më poshtë quhet Blueprint dhe është marrë nga Unreal Engine - një motor lojë i zhvilluar nga Epic Games. Ai miraton një ndërfaqe të bazuar në nyje për të krijuar elemente gameplay brenda motor lojës.

HTML5 dhe JavaScript janë dy prej gjuhëve të bazuara në tekst, të preferuara si pjesë e kitit të ndërtimit të FriendUP në vitin 2017. Zhvillimet e ardhshme përfshijnë skriptimin vizual i cili, si ndërfaqja grafike e tij, do të dizajnohet për të bërë të gjitha aspektet e platformës të arritshme për të gjithë.

Web 4.0
Të dy FriendUP dhe IoT janë përshtatur drejt një faze në zhvillim të internetit të quajtur Symbiotic Web ose Web 4.0. Këto terma përshkruajnë një kohë kur lidhja - zakonisht nëpërmjet internetit - përdoret për të grumbulluar burime ose për të dhënat e rrjetit. Karakteristikat kryesore të Web 4.0 përfshijnë komunikim më të mirë midis makinave; një marrëdhënie simbiotike në rritje midis njerëzve dhe makinave; si dhe shpërndarjen e informacionit nëpër një rrjet të kompjuterave. FriendUP u zhvillua për të punuar me kushtet e shpërndara kompjuterike të mundësuara nga rrjetet dhe infrastrukturat që mbështesin Web 4.0. Është projektuar të jetë i lehtë; e lehtë për t'u përdorur si një platformë online; i hapur për zhvillim nga kushdo si një sistem operativ; dhe efikase në drejtim të menaxhimit dhe përdorimit të informacionit. Kodi inteligjent, i përgjegjshëm dhe i mbushur me njerëz është thelbësor për të gjitha iteracionet e ardhshme të FriendUP.

Evolucioni i World Wide Web

Video e parë Friend UPdate është paraqitur më poshtë dhe diskuton Web 4.0 më thellë. Njerëzit dhe objektet eksplorohen në aspektin e roleve të tyre si agjentë të pavarur - në shpërndarjen dhe komunikimin e njohurive. Me fjalë të tjera, si njerëzit interpretojnë, sintetizojnë dhe komunikojnë perceptimet e tyre të botës përmes teknologjive si smartphone, tableta ose një komunitet i ndërlidhur i sensorëve. Rëndësia e nyjeve - pikave të lidhjes - në një rrjet ose infrastrukturë është theksuar gjithashtu.



Infrastruktura e Gjërat
Infrastruktura e Gjërat i referohet shenjave fizike të rrjeteve dhe infrastrukturave që janë zhvilluar nga Revolucioni Industrial, që nga shekulli 18 deri në vitet 1940. Shembujt përfshijnë hekurudhat dhe teknologjitë si telegrafi dhe telefoni. Infrastrukturat e vjetëruara dhe rrjetet e udhëtimit dhe komunikimit që ende ekzistojnë në një formë apo në një tjetër në shekullin e 21-të.
Megjithëse fokusi i Revolucionit Industrial konsiderohet në masë të madhe në aspektin e prodhimit, është gjithashtu e rëndësishme të merren parasysh përparimet e bëra në komunikim. Për shembull, hekurudhat lidhën peisazhe të tëra në mënyra që nuk ishin përjetuar më parë. Ata rritën shpejtësinë në të cilën njerëzit mund të udhëtonin nga një vend në vend, si dhe të lidheshin me njerëz të tjerë. Reagimet e menjëhershme janë përmbledhur nga komentatorët e shekullit të 19-të, si Dionysius Lardner: 'Distanca praktikisht zvogëlohet në përpjesëtimin e saktë të shpejtësisë së lokomotivës personale'.

"Tube Map" u botua nga The Evening News në vitin 1907. Ishte hera e parë që tregonte qartë të gjitha stacionet që përbëjnë rrjetin Underground të Londrës në atë kohë. Përpara paraqitjeve skematike, udhëtarët u hutuan nga hartat gjeografike si kjo, të cilat ishin më të komplikuara për shkak të rrjeteve të linjave hekurudhore që u ndanë në bazë të pronësisë. Vozitja e stacioneve të Underground në Londër u bë e thjeshtë kur një Hartë Tube ishte projektuar rreth topologjisë së nyjeve në vitin 1931. Ai u përqendrua në shfaqjen e informacionit bazuar në pikat lidhëse të aktivitetit dhe komunikimit. Kjo është, në vend të paraqitjeve të sakta të karakteristikave në një peizazh .


Dizajni skematik i zhvilluar nga Harry Beckpër Tube Map të Underground Londrës është një shembull i mirë se si infrastruktura e gjërave hedhin themelet për FriendUP, IoT dhe Web 4.0. Qasja e bazuar në nyjen e tij - e cila u përqendrua në fushat e veprimtarisë dhe komunikimit - thjeshtoi rrjetet dhe infrastrukturat e ndërlikuara në vend. Ajo paraqiti ato pjesë të Londrës ndryshuar nga proceset industriale brenda kontekstit të nevojave udhëtar dhe rrjedhën e pasagjerëve. Kjo është, në krahasim me kompromisin e mëparshëm (një plan tjetër statik i komplikuar nga paraqitja fizike në vend). Rrjetet dhe infrastrukturat e ndërtuara në TIK sigurojnë një ekuivalent modern amorfik ndaj rrjeteve hekurudhore si në Londër. FriendUP thjeshton procesin e lundrimit të tyre në të njëjtën mënyrë që Harry Beck e kishte realizuar në planet e tij - nëpërmjet nyjeve të aktivitetit dhe komunikimit.
FriendUP e merr këtë ide të lokomotivës fizike personale si një mjet komunikimi dhe e kornizon atë brenda kontekstit të infrastrukturës aktuale ICT, siç është interneti. Zhvillimet e hershme në udhëtimet me hekurudhë përfaqësonin transportin fizik të njerëzve dhe objekteve dhe udhëtimin mendor përmes mjeteve më të kufizuara të postës, telegrafit dhe telefonit (të kufizuar përmes shpejtësisë, kostos, kohës dhe diapazonit të shprehjes). Ndërsa, ndryshimet që po ndodhin në TIK janë më në përputhje me nocionin e Doug Engelbart për rritjen e inteligjencës kolektive njerëzore. Sa efektivisht një grup zhvillon, integron dhe zbaton njohuritë e veta ( CoDIAK ), si dhe sa mirë i kap, organizon dhe shfrytëzon njohuritë në zhvillim në deponimet dinamike të njohuriveDKR ). Nëse ajo është FriendUP, IoT ose Web 4.0 duke u diskutuar, secili përfshin transportimin dhe përshtatjen e informacionit, mendimeve dhe ideve. Bashkëpunimi i qëllimshëm dhe organik që ndodh përshtatet me nevojat e përdoruesit ose aplikacionit.
Një tjetër mënyrë për të marrë parasysh FriendUP është brenda kontekstit të asaj që Doug Engelbart e quajti nxitjen e IQ kolektive . Në vend të rrethit të mësipërm, imagjinoni pikat e ndërveprimit dhe lidhjes që përbëjnë internetin ose World Wide Web si që veprojnë në një infrastrukturë amorfe. Një rrjet që është formë dhe model i rritjes është konstante dhe përcaktohet organikisht. FriendUP i bën përdoruesit dhe aplikacionet e saj në qendër të çdo pike brenda atij rrjeti - relativisht të lundrimit, formësimit dhe riformimit në bazë të qëllimit ose aplikimit. Ky është një sistem operativ gjithnjë online, i cili zëvendëson marrëdhënien simbiotike midis harduerit dhe softuerit me kodin celular dhe lidhjen. Është një platformë aktive dhe interaktive.
Shpërndarja e Informatikës
Infrastrukturat e ndërtuara në nyjet dhe rrjetet janë thelbësore për informatikë të shpërndarë. Marrëdhënia midis tyre përdoret për të transmetuar, marrë dhe përpunuar informacionin. FriendUP u mundëson përdoruesve të saj të lidhin nyjet e çdo rrjeti. Është projektuar për ta bërë këtë në një mënyrë koherente dhe të sigurt. Për shembull, shihni videon më poshtë. Ajo u prodhua nga Instituti për të Ardhmen për të shpjeguar teknologjinë e bllokimit , dhe si e bën sigurimin e informacionit në një rrjet. FriendUP gjithashtu ka bllokadën e vet.

Ndërfaqja e përdoruesit FriendUP mund të personalizohet për t'u kujdesur për nevojat individuale ose grupore në një mjedis bashkëpunues në një rrjet. Në të njëjtën kohë, mund të përdoret për të sjellë së bashku nyje ose blloqe informacioni. Kjo përfshin skedarët, dokumentet ose aplikacionet të cilat mund të jenë ndryshe në bazë të kodit të pronarit ose sistemeve operative. Për shembull, aplikacionet Microsoft Windows mund të përdoren së bashku me aplikacionet MacOS.

Ky aspekt i FriendUP është referuar si informatikë e lëngshme . Ai përfshin përdorimin e kodit kompjuterik që është i lëvizshëm dhe që mund të rrjedhë midis teknologjive. Llogaritja e lëngshme i jep përdoruesit të saj aftësinë për të drejtuar detyra dhe operacione në një rrjet ose infrastrukturë të bazuar në TIK dhe nuk lidhet ose kufizohet me teknologji specifike. Kjo e bën FriendUP një sistem operativ agnostik - një që është projektuar për lidhjen dhe rrjedhën e informacionit të decentralizuar.
përmbledhje
Tani është e mundur për të përhapur barrën e punës me sasi kompleks të informacionit në një rrjet të pajisjeve ose përdoruesve. Në mënyra që janë të volitshme, efikase dhe gjithnjë e më shumë energji (në aspektin e përpunimit) ashtu si zhvillohet TIK-u. Infrastrukturat që e bëjnë këtë të mundur janë të bazuara në informatikë të shpërndarë. Ato mundësojnë FriendUP - si dhe mënyrat për të shpjeguar më mirë ndryshimet si IoT ose Web 4.0 - që do të përcaktohen nga aplikacione jo-ekskluzive por të sigurta të bazuara në komunikim. Midis njerëzve dhe makinave, si dhe prodhimit të medias dhe nyjeve brenda një rrjeti. Këto elemente themelore mbajnë të gjitha rrjedhat e informatave aktive, si dhe të qëndrueshme në çdo rrjet të shpërndarë të kompjuterëve ose pajisjeve.
FriendUP është projektuar për të nxitur lidhjen e rritur që ka dalë nga teknologjitë e ndryshimit të drejtimit. Është një platformë e nxitur nga lehtësia e përdorimit, përshtatjes dhe integrimit në rrjedhat dhe sistemet ekzistuese të informacionit. Ka të bëjë me punën me dhe për përdoruesit, komunitetet, infrastrukturat dhe rrjetet - në mjedise të hapura ose të mbyllura të formuara nga aplikimi dhe bashkëpunimi. Informatika inteligjente dhe krijuese është po aq e rëndësishme për zhvillimin e Miqup si informatikë e shpërndarë ose flukse të decentralizuara të informacionit. Platforma, në përgjithësi, lidhet me teknologjitë përmes njerëzve, e cila është agjenti kryesor i ndryshimit në çdo cikël të informatave të nxitura nga TIK.
Leximi më tej
Ashton, K. (22 qershor 2009). Kjo 'Internet of Things' Thing ", RFID J., Marrë nga www.rfidjournal.com/article/view/4986
Cisco Systems. (25 gusht 2017). Interneti i gjërave (IoT) . Marrë nga https://www.cisco.com/c/en/us/solutions/internet-of-things/overview.html?stickynav=3
Lojra Epike. (25 gusht 2017). Skicë Skenari Visual . Marrë nga https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Engine/Blueprints/index.html
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1534306;sa=forumProfile

ETH:0x949f8a52B8806f09c9695F3030f9E60c196D036C

Komentar

  1. Solve Care is a provider of platforms and solutions, and we serve and manage clients around the world, including insurance companies, government agencies and clinical organizations that provide and manage healthcare services to people like you and their families.

    BalasHapus

Posting Komentar

Postingan populer dari blog ini

Ֆոնդի ֆանտազիա: Շատ մեծ գումար վաստակելու ձեր հնարավորությունը:

MINERVA - Procesori i parë i kundërt i tregjeve në botë & Mirë se erdhët në Smart Money në Blockchain Ethereum

VR MED: multifunctionele medische headset