eSports - מבוזרות eSports הימורים פלטפורמה




עולם ה- eSport מקבל יותר ויותר ביקוש ממגוון רחב של אנשים, החל ילדים ועד מבוגרים, ויחד עם זה, טורנירים eSport הם יותר ויותר מתארח על ידי חברות בעולם, אשר לעתים קרובות למשוך את האינטרס הציבורי לקפוץ ישירות לתוך eSport בעולם או פשוט לנצל את פעילויות כאלה, כגון ספק ציוד משחקים או להסתכן קצת כסף עבור השחקנים האהובים שלו. 
על ידי הסתכלות על ההזדמנות, אנו לשלב פעילויות eSports עם טכנולוגיית Cryptocurrency, אשר יהפכו את פעילות העסקה שלך מהר יותר, בטוח יותר וזול יותר. עם הניסיון הקודם שלנו בבניית פלטפורמת הימורים (BIT777) מאז שנת 2012, אנו מספקים פלטפורמה שתביא אותך לחוויה טובה יותר בעולם של הימורים ההימורים Cryptocurrency.
Tujuan Egold.jpg
אנו נשלב טכנולוגיה Blockchain עם הימורים פלטפורמה, אשר תביא מהירות, אבטחה וניכויים נדיבים בעסקאות שתבצע בפלטפורמה זו. מטרה בנינו פלטפורמה זו, על מנת לספק פלטפורמה שתגרום לכם להרגיש בנוח יותר בעסקה ותצמצם גם את הניכויים שתקבלו, שכן אנו בטוחים שמגיע לכם.
עם שנות הניסיון שלנו בעולם ההימורים, אנו יודעים כי המשתמשים צריכים את המהירות ואת הנדיבות של הקיצוצים בעסקאות שלהם, ומצאנו גם על הטכנולוגיה Blockchain. אנחנו הראשונים להמר על Overwatch ומלך התהילה, כמו גם הימורים ישירה על גביע העולם אינטראקטיבית פיפ"א. אנו ניצור פלטפורמה עם שם eGold שיספק אסימון עם שקיפות, כמו גם אבטחה העסקה מבוסס על הטכנולוגיה Ethereum ERC20. כמו אסימון הצפנה, כל עסקה תירשם blockchain, ולכן בכל עת ובכל מקום לקוחות יכולים לבדוק את העסקה, אשר פעיל פותר בעיות שקיפות. מצד שני, פונקציה טכנולוגית של בלוקצ'ין מבטיחה כי כל ההימורים שהונחו למעשה מאובטחת, לא ניתן למחוק, לא ניתן להכחיש, לא יכול להיות מוגבל,
gambar 2.jpg
עם זאת, נסקור כיצד eGold יכול לאחד את קהילת המשחק עם eSports, אשר ישולבו באתר החדש שלנו buff88.com. לאחר אירוע מכירת האסימון הסתיים, eGold ידחוף Buff88 כמו המטבע הפנימי שלה, המאפשר למשתמשים להפקיד, הימור, ואת הנסיגה מהאתר באמצעות קישורים חכמים עם אסימונים eGold כמו הארנק הרגיל.
אנו נשתף פעולה עם פלטפורמת UltraPlay, שהיא פלטפורמת המסחר האלקטרוני הגדולה ביותר בגודלה ובכישוריה. עם UltraPlay התערבות רשתות ברחבי אירופה, אסיה, אפריקה, אמריקה הלטינית, eGold תהיה הבחירה העיקרית של מטבע crypto עבור הקהילה ההימורים eSport. רשתות, שותפים וארגוני תמיכה בבעלות UltraPlay, תהיה מערכת אקולוגית תומכת עבור eGold. כי אנחנו מאמינים UltraPlay היא חלוצה של שוק הימורים Bitcoin, היא בנתה ביצועים חיוביים מוצקים יש תפקיד חזק בקנה מידה עולמי.

אנחנו eGold, מבוזרת, אוטומטי, שקוף ומאובטח, כמו גם שיטות תשלום חדשניות.

תמונות
תמונות
בהזדמנות זו, אנו מזמינים אתכם לבנות את הפלטפורמה הזו עוד יותר עם מכירת אסימונים באירוע Crowdsale שאנו משיקים. ודא כי אתה לא לפספס את ההזדמנות הזו. 
הנה פרטי האסימון שנשחרר,
שם האסימון: eGold 
מקוצר: EGL 
1 ETH: 88 EGL 
כובע קשה: 25, 000 ETH 
מחיר רגיל ב Crowdsale: 1ETH = 88 EGL. 
מחיר המכירה הראשון באירוע Crowdsale (POWER יום): 1ETH = 106 EGL (20% בונוס). 
לאחר מכן, המחיר יהיה 1ETH = 97 EGL (10% 
בונוס). (רק 2 שבועות לאחר היום הראשון של המכירה 
מספר אסימונים להשתחרר: 8,888,888 eGold
tokendistribusi
tokenalokasi
המכירה האסימלית eGold מוגדר להתחיל ב 21 ינואר 2018. מכירת האסימון יפוג ברגע חותמת קשה הוא הגיע או ב -25 בפברואר 2018, כל התנאים מילא בעבר. אז לא לפספס את ההזדמנות הזאת ולהיות חלק הפלטפורמה שלנו.

- הצוות שלנו -

אודות

התחבר אלינו

אתר אינטרנט: https://egold.gg/
סקירה טכנית: https://egold.gg/eGold-whitepaper.pdf
Profil:https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1534306;sa=forumProfile
Eth:0x949f8a52B8806f09c9695F3030f9E60c196D036C

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ICO Spotlight | SELFLLERY - Het Premier Social Platform voor het genereren van inkomsten via visuele inhoud

Ֆոնդի ֆանտազիա: Շատ մեծ գումար վաստակելու ձեր հնարավորությունը:

MINERVA - Procesori i parë i kundërt i tregjeve në botë & Mirë se erdhët në Smart Money në Blockchain Ethereum