ICO Spotlight | Mira - Opschorting van belemmeringen voor het betreden en versnellen van cryptocurrency-massamarktadoptie

mira.jpg

VISIE EN WAARDEPOSITIE

Als je op mij lijkt, dan heb je blockchain of de mogelijke toepassing ervan in vrijwel elke sector van de economie niet meteen begrepen. Blockchain was voor mij mysterieus en het klikte niet meteen. Ik zag blockchain als een ander technisch mysterie dat ik een boek moest lezen om te begrijpen. Dat was toen Bitcoin net de krantenkoppen pakte toen het $ 100 sloeg. Het duurde een aantal jaren en de prijs van Bitcoin bereikte 2.000 om me eindelijk meer te laten kijken naar wat er aan de hand was. Na maanden lezen op steemit heb ik eindelijk het grote plaatje kunnen zien. Maar zelfs toen duurde het even voordat ik mezelf vertrouwd maakte met het kopen / verkopen / verhandelen van cryptocurrencies. Ik moest uitzoeken wat de beste manier was om fiat op de markt te krijgen, ik moest handelaren in paren, beurzen, portefeuilles en mijnopties leren kennen.
Kortom, begrip en werking in de cryptocurrency wereld kost tijd en het is niet eenvoudig of handig genoeg voor een persoon om de grond te laten rennen. Ik praat een beetje over het onderwerp in een andere van mijn recente berichten . Bovendien hebben de huidige opties hun zwakke punten, aangezien portefeuilles en uitwisselingen onderworpen zijn aan hacking, fraude, overheidsregulering, enz.
Die problemen zijn precies wat Mira zal helpen oplossen door een eenvoudige, betrouwbare, veilige en handige manier aan te bieden om cryptocurrencies te kopen, uit te wisselen, over te dragen en op te slaan.

HOE WERKT MIRA?

Mira's oplossing is heel gemakkelijk te begrijpen. Mira zal een softwarepakket gebruiken waarbij een persoon een optie heeft om een ​​van de drie soorten MiraBox-containers te kiezen. Een container is gewoon een gecodeerd bestand dat alleen met een wachtwoord kan worden geopend en (indien van toepassing) aan slimme contractvoorwaarden kan voldoen.
De volgende zijn de drie (3) soorten containers die MiraBox biedt:
  1. NominalBox - een container voor slechts één (1) cryptocurrency. Deze container is de gemakkelijkste en goedkoopste manier om cryptocurrencies te kopen.
  2. MultiBox - een container voor meerdere cryptocurrencies en de optie om een ​​document tot 25 MB toe te voegen.
  3. SmartBox - een MultiBox met slimme contractintegratie. Een slim contract is in feite één of meer voorwaarden die zijn ingesloten waaraan moet zijn voldaan voordat een SmartBox-container kan worden geopend en geopend.
Omdat MiraBox-containers bestanden zijn, kunnen deze op uw computer worden bewaard, per e-mail worden verzonden of worden opgeslagen op elk apparaat dat bestanden opslaat.

MIRABOX GEBRUIK GEVALLEN

MiraBox-containers kunnen eenvoudig worden gebruikt om te voldoen aan en te voorzien in dagelijkse cryptocurrency-transactiesituaties. Hier zijn er slechts een paar:
  • Koop een of meer cryptocurrencies.
  • Stuur een MiraBox om rekeningen te betalen.
  • Stuur een geschenk zonder slimme contractvoorwaarden.
  • Stuur een geschenk met slimme contractvoorwaarden, zoals een tijdslimiet voordat de ontvanger deze kan openen.
  • Zorg ervoor dat de containerwaarde niet wordt geopend totdat aan de voorwaarde is voldaan. Er zijn veel gevallen waarin ik een investering heb geliquideerd tegen beter weten in. SmartBox zou me helpen vast te houden aan mijn handelsdiscipline. In het geval dat aan de voorwaarden is voldaan en u de liquiditeit niet nodig hebt, koop dan een andere SmartBox en reset de voorwaarden.
  • Zorg ervoor dat de juiste persoon een of meer containers ontvangt met SmartBoxes die een slimme contractvoorwaarde hebben waarmee een persoon uit een specifiek e-mailadres of een ander type account deze kan openen en er toegang toe heeft.
  • Elke situatie waarin je denkt dat je misschien arbitrage nodig hebt. Mira heeft functionaliteit ingebouwd waar afzender en ontvanger een contract kunnen afsluiten en beide moeten instemmen met het begin en het einde ervan. Als een partij het er niet mee eens is, kunnen ze een Mira-scheidsrechter vragen om de zaak te beoordelen. Mira-arbiters moeten een bepaald aantal Mira-tokens in een MiraBox bezitten om zaken te beoordelen.
De bovenstaande use cases zijn slechts een handvol voorbeelden. Als gebruikers andere situaties in hun leven tegenkomen, kan een van de drie opties voldoen aan zowat elke situatie die zich voordoet.

MIRA SOFTWARE SUITE V1.0

Mira-softwaresuite v1.0 zal bestaan ​​uit het volgende:
Miralab.io - online oplossing voor de afhandeling van NominalBox-verkoop en MultiBox- en SmartBox-creatie, evenals MiraBox-beheer met uitpakken, MiraBox-overdrachten naar MiraWallet en optionele opslag.
MiraWallet pc - desktop-applicatie die met MiraBox kan werken als Miralab.io geen optie is.
MiraWallet Mobile - smartphone-applicatie voor iOS en Android.
MiraNET - op ethereum gebaseerde Mira-blockchain.
mira ecosystem.PNG

MIRA TOKEN UTILITY

MIRA-token wordt gebruikt om te betalen voor MultiBox- en SmartBox-transacties. Als u een bepaald aantal MIRA-tokens hebt, kunt u als knooppunt, slimme contractleiders en / of arbiters fungeren en bonussen ontvangen in MIRA-tokens.

ICO DISTRIBUTIE DETAILS

CIRCULATIE: 24.000.000 bij ICO 
TOTAAL CIRCULATIE: 30.770.000
TOKEN: MIRA 
TOKEN TYPE: ERC 20
GEACCEPTEERDE VALUTA: BTC / LTC / ETH / DASH
ICO FASE
BONUS
ICO PRIJS
Pre-ICO40%1 MIRA = 0,60 USD
ICO Week 1 (FEB 2018)30%1 MIRA = 0,70 USD
ICO Week 2 (FEB 2018)20%1 MIRA = 0,80 USD
ICO Week 3 (FEB 2018)10%1 MIRA = 0,90 USD
ICO Week 4 (FEB 2018)0%1 MIRA = 1,00 USD

ROADMAP

DATUM
MIJLPAAL
NOV 2017Pre-ICO
FEB 2018ICO
Augustus 2018Lancering van MiraWallet.alpha zonder slimme contracten
OCT 2018Lancering van MiraWallet en MiraLab
DEC 2018Visuele ontwerper van Smart Contract verbinden, een testversie van een mobiele applicatie uitvoeren
FEB 2019Volledige voltooiing van de werkcyclus voor de eerste versie van Mira
Augustus 2019Lancering van een gebruikersservice. Versie 2
DEC 2019Slim contractlaboratorium.Lancering van een testversie van het ontwikkelaarsplatform
FEB 2020Versie van versie 3
DEC 2020Lancering van de garantieservice

LAATSTE GEDACHTEN

De laatste zin in Mira's whitepaper luidt:
"We willen gewoon een gebruikersvriendelijk product maken dat we zelf zullen gebruiken en dat gebruikt zal worden door de crypto-community"
"Gebruiksvriendelijk" resoneerde met mij. Iedereen en hun grootmoeder zijn bekend met computerbestanden. Ze kunnen eenvoudig worden opgeslagen, overgedragen en verzonden als bijlage bij e-mail. Mira is erin geslaagd om iets te combineren waar iedereen bekend mee is en waar toegang toe is met cryptocurrency - een moeilijke en lange leercurve voor de meesten.
Met Mira kan iemand snel en gemakkelijk de cryptocurrency-wereld betreden zonder eerst uit te zoeken hoe een exchange of een digitale portemonnee moet worden beheerd. Die kennis kan later komen, maar het doel (als ik een sneller acceptatiegebruik van cryptocurrency wilde), is het elimineren van alles dat iemand kan doen stoppen met het betreden van de markt.
Wanneer mensen naar me toekomen en de beste manier vragen om de cryptocurrency-wereld binnen te gaan, vertel ik ze allemaal hetzelfde: wees gewaarschuwd dat het een tijdje zal duren om bekend te raken met de omgeving. Ik stel voor dat je net mijn blog leest en artikelen bestuurt voor een paar weken, terwijl je je aanmeldt bij XYZ-uitwisselingen. "Ik kan gewoon hun ogen zien glazig worden.
Met Mira kan ik iemands interessegraad meten. Als een persoon gewoon snel op de markt wil komen en geen zware handelaar wil zijn of niet wil omgaan met uitwisselingen, dan is Mira de ideale oplossing omdat ze de noodzaak van digitale portefeuilles en uitwisselingen allemaal omzeilen.
Als een resultaat kan ik zien dat Mira een beroep kan doen op een breed scala van mensen die gewoon iets willen dat ze snel kunnen begrijpen en gebruiken. Ik ben opgewonden om de voortgang van Mira te volgen en ik hoop dat ze slagen omdat het de reguliere adoptie zal versnellen.
Voor meer informatie raad ik aan Mira's whitepaper te lezen .

REFERENTIE LINKS

Deze berichten hebben meer waarde wanneer u een opmerking plaatst. Deel uw mening met de Steemit-community.
Het doorkruisen van de 
cryptosfeer Kryptonaut
kryptonaut.png
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1534306;sa=forumProfile

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Ֆոնդի ֆանտազիա: Շատ մեծ գումար վաստակելու ձեր հնարավորությունը:

MINERVA - Procesori i parë i kundërt i tregjeve në botë & Mirë se erdhët në Smart Money në Blockchain Ethereum

VR MED: multifunctionele medische headset