Quantum1Net

26168493_159502851445101_3342528521019169796_n.jpg
Her geçen gün hızla ilerleyen teknolojiye ayak uydurmak gerçekten çok zor. Bilgisayar çağının da ilerlemesi ile artık her bilgi bilgisayar ortamında saklanıyor. Önceden defterler tutulurdu. Geriye dönük bilgiye ulaşmak için bir sürü zaman boşa giderdi. Teknolojinin gelişmesi ise tüm bilgiler bilgisayar ortamında tutuluyor. Bilgisayardaki bilgilerin güvenle tutulması için RSA denilen bir şifreleme yöntemi kullanılıyor. RSA, 1977 yılında Ron Rives, Adi Shamir ve Leonard Aldeman tarafından bulunmuş bir şifreleme yönteminin adıdır. Programın adından da belli olduğu gibi bu kurucuların soy isimlerinin baş harflerinden oluşmuştur. RSA artık 40 yılını doldurmakta. RSA Internet ve dijital iletişimi sağlamada çok iyi hizmet vermesine rağmen, gelişen teknoloji ve Quantum bilgisayarın yükselişi RSA ve diğer farklı şifreleme programları için tehdit oluşturabilmekte. Bilgisayar korsanlarının artık bu sistemlerin şifrelerini kıracak araçlar geliştirmekte.
47.jpg
İşte tam burada Quantum1Net devreye girerek yeni bir şifreleme sistemi oluşturuyor. Birazdan Quantum1Net hakkında bilgiyi aşağıda vereceğim. Detaylı bilgi için resmi web sitesi olan https://quantum1net.com/sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Geleneksel bilgisayarlar bit dediğimiz birimler Quantum bilgisayarlarda qubit denilen veri birimleri vardır. Veri saklama konusunda ileri teknoloji yaratılabilir. Düşünebilen algoritma geliştiren karar verebilen yapay zekalar üretebilir. Qubits olarak adlandırılan quantum bitlerin büyük miktarda bilgiyi depolarken aynı zamanda bunu yapmak için daha az enerji gerektirir. Sonuç olarak geleneksel bilgisayardan bilgisayarlar çok daha fazla çalışabilir
karmaşık hesaplamalar yapabilir diğerlerinden çok hızlıdır.
roadmap_pres.png
Quantum1net.com, Quantum bilgisayarların geleneksel bilgisayarlardan daha verimli olduğunu da gösterdi. Quantum bilgisayarlar , veri ile işlem yapmak ve iletişim gibi quantum mekanik sayaçlardır. Normalde çok uzun yapabileceğiniz bir işi birkaç dakika veya bir saat içerisinde yürütmek demektir ve gelecek birkaç yıl için en iyi cihazdır. İşlem verileri (metin veya ikili) şifreleme anahtarlarının kombinasyonu kullanılarak şifrelenir.
Quantum1Net; benzersiz rastgele sayıların gerçek zamanlı şifreleme ve şifre çözme sistemini oluşturuyor. Verilerin daha güvenli ve hızlı depolama ve iletimini sağlamayı amaçlıyor. Önemli bilgilerinizi hackerlardan koruyor.
Quantum1Net ICO ile iki token türü başlıyor.
silver.png
1 token satışı: Silver Token (Gümüş) Şubat 2018de ,Ethereum tabanlı 15 milyonluk satış
gold.png
2 Gold token (Altın) Temmuz 2018 Bitcoin tabanlı QEK, 18 milyon satış
Şahsi fikrim şudur ki; Quantum1Net gelecekte tüm kişisel ve resmi verilerinizin güvenliği konusunda gelecekte endişe etmeden rahatlıkla saklayabilirsiniz. Iconun başlamasına kısa bir süre var sizlerde geleceğin projesine katkıda bulunmak istemez misiniz? O halde daha fazla zaman kaybetmeden hemen başvurun..
Profil:https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1534306;sa=forumProfile
Eth:0x949f8a52B8806f09c9695F3030f9E60c196D036C

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Ֆոնդի ֆանտազիա: Շատ մեծ գումար վաստակելու ձեր հնարավորությունը:

MINERVA - Procesori i parë i kundërt i tregjeve në botë & Mirë se erdhët në Smart Money në Blockchain Ethereum

VR MED: multifunctionele medische headset