Miniera e gjelbër me Cointed dhe Nvidia



Monedha dixhitale minerare sigurisht që është një burim tërheqës i të ardhurave. Futni kartat e GPU dhe leni arin dixhital derdh. Megjithatë, bitcoin minierave konsumon vetëm 0.13% të konsumit të energjisë në botë. Ngarkimi i një konsumimi të tillë me ndonjë gjë tjetër përveç energjisë së rinovueshme do të kishte një efekt shkatërrues në mjedis.
Për fat të mirë, gjithnjë e më shumë objekte të minierave po kalojnë në burime të energjisë hidrike dhe me erë.

E ardhmja

Ofruesi më i madh i Evropës për Bitcoin dhe këmbimi dixhital i monedhës Cointed do të shkundë industrinë e gjelbër të minierave në pjesën e mëvonshme të Q4 / 2017.
Ekipi prapa Cointed është i frymëzuar nga gjithnjë duke e shtyrë barin më të lartë dhe duke qenë një shembull i inovacionit. Për të garantuar klientët e tyre shërbimin më të mirë të mundshëm, të gjithë hardware dhe software të minierave të Cointed është bërë me porosi.

Bashkëpunim me Nvidia

Kompania tashmë ka paracaktuar 125,000 GPU-të me porosi në bashkëpunim me Nvidia dhe Zotac që janë projektuar posaçërisht për pajisjet e Cointed. Prej tyre 18,000 janë grumbulluar tashmë në vitin 2000 me 9 karta secili në një depo në Suedi dhe plotësisht funksionale.

Minierat e optimizuar

Rastet dhe GPU janë gjithashtu të përmirësuara për të optimizuar performancën. 
Për të lehtësuar çështjen e mbinxehjes, tifozët tradicional të GPU-ve janë zëvendësuar me mbytet e nxehtësisë. Vendosja e tifozëve në rastin lejon qarkullimin optimal të ajrit që përmirëson ftohjen dhe e bën më të lehtë mirëmbajtjen. Masterbordet gjithashtu përshtaten për të sinergji më mirë me komponentët e tjerë.

Inhouse Software i ndërtuar

Megjithatë, një nga avantazhet më të mëdha është softueri i ndërtuar tërësisht. Ekipi krijon sistemin e vet operativ për BIOS dhe GPU në mënyrë që ata të marrin performancën dhe sinergjinë optimale me pjesët e tjera të tyre me porosi.

Ju jeni pronari

Gjëja më e mirë për minierat me Cointed është me siguri që ju vetë platformë! Shumica e platformave minerare të Cointed janë në pronësi të klientëve. Kompania është duke vepruar dhe duke i mbështetur ato për një tarifë të vogël. Nuk ka letra të vogla, pa marrë parasysh se çfarëdo GPU tuaj minus, minus tarifën, është ajo që do të merrni.

CTD shenjë

Tani për tani, Cointed po mban një fushatë të ICO për të zgjeruar biznesin e tyre. 
CTD shenjë është e vetmja mundësi për të marrë qasje në marrëveshjet ekskluzive në Cointed. Disa nga përfitimet janë:
  • Zbritje për tarifat e ATM-ve, licencimin e softuerit si dhe shkëmbimin
  • Miniera: 15% zbritje në platforma dhe 5% tarifa hosting
  • Qasja në GPU me 25% rritje të performancës dhe inhouse BIOs
  • Zbritje në kartela crypto
  • Zbritje PayCo: 15% POS dhe 20% më pak tarifë
  • 5% pagesa më të ulëta të pritjes
  • 15% në pajisjet e minierave
Për më shumë informacion: www.cointedtoken.com ose Whitepaper
https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1534306;sa=forumProfile

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Ֆոնդի ֆանտազիա: Շատ մեծ գումար վաստակելու ձեր հնարավորությունը:

MINERVA - Procesori i parë i kundërt i tregjeve në botë & Mirë se erdhët në Smart Money në Blockchain Ethereum

VR MED: multifunctionele medische headset